Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčNezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčMám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčPokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčPátá generace užitkového Volkswagenu se vyrábí již 15 rokem a chiptuning těchto dodávkových vozů je více než žádaný a je nabízen v několika verzích a variantách. Jednou z nich je tento Multivan s druhým nejslabším výkonem o 75kW. Optimalizace softwaru v řídící jednotce motoru zahrnovala měření před i po úpravě. Současné parametry vozu 74,1kW / 245,4Nm jsme navýšili na pěkných 105,1kW a 333,1 Nm. Vůz měl najeto 60tis. km.
Číst dáleChiptuning tehdejšího bestselleru německé automobilky Golf IV s motorizací 1.9TDI 81kW . Jeho čtvrté pokračování má stále obrovský úspěch a motor je takřka nekonečný. Optimalizací softwaru jsme výkonové vlastnosti obohatili o 22KW . Celková úprava proběhla včetně měření na válcové zkušebně, kdy majitel získal graf s působivým výsledkem. Z původních parametrů 78,5kW / 237Nm jsme se dostali na 99,6KW / 298,6Nm. Vůz měl najeto 234tis.
Číst dáleO víkendu jsme se věnovali úpravě vozu Volkswagen Passat 2.0TDI 4motion v silnější verzi se 125kW. Zákazník k nám přijel na doporučení až ze Švýcarska. Touhu po chiptuningu jsme mu s potěšením splnili a s konečným výsledkem předčili jeho představy. Úpravou motorových map jsme optimalizovali software v řídící jednotce motoru. Vše probíhalo přes OBD zásuvku a dostali jsme se tak z původních hodnot 125kW / 350Nm až na 152kW / 437Nm. Vůz měl najeto 120 tis. km.
Číst dáleSkvělé oživení s působivým výsledkem jsme získali pro koncernovou klasiku VW Passat ve dvoulitrové motorizaci se 125kW. Majitel vozu střední třídy si k nám přijel pro kompletní úpravu včetně měření na válcové zkušebně, čímž se chiptuning stává plnohodnotným a kdy má zákazník výsledky své úpravy ,,pevně v rukou,, Originální vlastnosti tedy byly naměřeny 121,1 kW a 338,6 Nm. Optimalizace softwaru proběhla přes OBD zásuvku, kdy jsme úpravou motorových map zajistili hodnoty nové 144,2kW a 418,4Nm. Tachometr vozu čítal 225tis. km.
Číst dáleOpět koncernová klasika Volkswagen Passat 2.0TDI ve sportovním paketu R-line s výkonem 103kW. Tyto motory patří mezi nejčastěji chipované a se skvělými výsledky. Zvýšení u této verze po úpravě řídící jednotky motoru slibuje zvýšení z původních hodnot 103kW / 320Nm až na 129 kW / 408Nm.
Číst dálePro úpravu řídící jednotky motoru si přijel majitel Volkswagenu Passat s kódovým označením B6 se standardním vznětovým agregátem o výkonu 103kW. Passat zásadně patří mezi dobrá auta, ovšem je důležité vybrat ten správný naftový motor, protože výdaje za špatnou volbu mohou majiteli nadělat v rozpočtu velkou trhlinu. V případě této B6 , byla tedy cílem i spotřeba a náš zákazník si přál chiptuning včetně měření na válcové zkušebně. V původních hodnotách bylo naměřeno 105,3kW/333,6Nm, na základě čehož proběhla úprava softwaru přes diagnostickou zásuvku OBD, kde jsme dosáhli působivé změny a to 125,9kW/402,5Nm. Vůz měl najeto 220tis km.
Číst dáleV dnešní úpravě jsme se věnovali vozu Volkswagen Golf řady VI, 1.4i 59kW(80HP) roku výroby 2010. Zde bychom dali důraz na spoustu spekulací, které se bijí v názorech, zda má smysl chipovat atmosférické motory? Ano, jednoznačně má, i když nelze očekávat tak výrazný výsledek jako u přeplňovaných motorů, což je ale pochopitelné, tak charakteristika výkonu se krásně oživí a výsledek je znát. Zde proběhla úprava včetně měření na válcové zkušebně, kdy jsme změřili původní hodnoty a to konkrétních 81HP/133,5Nm. Po následné úpravě softwaru jsme dosáhli výsledku 88.3HP/143,7Nm . Vůz měl na tachometru 132tis.km.
Číst dáleChiptuning nové, již osmé generace VW Passat B8 s dieslovou motorizaci o výkonu 110kW , která je sice druhým nejslabším dieslem v nabídce, ale plně dostačující. Majitel si přál dynamické vlastnosti vozu zvýšit, přičemž dal důraz na bezpečnost, což je jeden z důvodu při volbě chiptuningu. Úpravou motorových map, která proběhla přes OBD diagnostickou zásuvku, jsme celkové vlastnosti motoru zvýšili až o 25kW a 80Nm. Tedy 110kW/320Nm až, na 135kW/410Nm. Vůz měl najeto 35tis.km.
Číst dále