Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčNezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčMám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčPokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčChiptuning sportovního vozu Audi A5 s naftovým agregátem proběhl na provozovně v Praze. Podle technické specifikace vůz udával 180kW a 500Nm v základu. Optimalizací softwaru jsme zajistili nové hodnoty a to až 210kW a 600 Nm. Tímto ovšem pouze začal, protože jak se říká ,,Dej žíznivému kapky vody,,. Majitel nás opět kontaktoval s prosbou o úpravu na Maximal. Tentokrát jel vůz na válcovou zkušebnu a začala kompletní úprava dle jeho originálních parametrů, kdy jsme v závěru dosáhli velmi slušných výsledku a to z naměřených hodnot 177,1 / 515Nm na 216,2 / 633,6. Zákazník má se svým vozem ještě větší ambice. S rozdílem 39kW a 118Nm na výkonu, začal individuální úpravu. Po kompletní výměně výfukového systému s odstraněním DPF filtru nás kontaktoval pro další ladění výkonu, které Vám později přiložíme také.
Číst dáleChiptuning si dopřál majitel sportovního kupé od Audi, které představila automobilka jako první model TT se vznětovým čtyřválcem 2.0TDI . Tento motor disponoval výkonem 125 kW. Už samotný vzhled auta láká k dynamickému svezení, a proto jsme mu přidali na výkonu, aby se jeho vlastnosti ještě zdokonalili a zákazník si jízdu více užil. Úpravou motorových map v řídící jednotce, která proběhla přes OBD diagnostickou zásuvku jsme navýšili stávající hodnoty 125kW/350Nm až na 150KW/438 Nm. Vůz měl najeto 136tis.km.
Číst dáleSpokojeně odjížděl majitel Námi chipované Audi Q7 s hnacím dieslovým agregátem 3.0TDI. Po sléze s odezvou, že autíčko mu jede perfektně a výsledek je nad jeho očekávání nás z nadšením opět kontaktoval. Vůz měl v základu 171kW a točivého momentu 500Nm. Úpravou motorových map, která proběhla přes OBD diagnostickou zásuvku jsme dosáhli zvýšení až o 34kW. Nové hodnoty se tedy kompletně zvedli až, na 205kW/625Nm. Zde měl vůz najeto 214tis. km.
Číst dáleChiptuning Audi 8, která je považována za vlajkovou loď této koncernové značky, tentokrát však ve verzi Long a s motorizací 4.2 TDI o základním výkonu 240kW . V8 je v kombinací s tímto vozem prakticky nejkomplexnější a tím pádem i jeden z nejlepších naftových motorů na světě. Tento vůz má dvě řídící jednotky motoru, proto byl chiptuning o něco náročnější, ale výsledek stál za to a majitel byl velmi spokojený. Úprava proběhla přes zásuvku OBD kdy jsme zajistili z původních hodnot 240kW/650Nm až, na 265kW/750Nm. Vůz měl najeto 161 000 km.
Číst dáleNa žádost zákazníka, jsme nachipovali šestiválcové TDI. Audi A6 z roku 2013 je především komfortní volbou přičemž, ale skrývá pod kapotou 204 koní a může se chlubit velmi dobrou spotřebou. Tato úprava proběhla bez nutnosti demontáže řídící jednotky, tedy přes diagnostickou zásuvku OBD, kde jsme zvýšili hodnoty z původních 150kW/400Nm až, na 180kW/480Nm. Velkým plusem chiptuningu je také snížení spotřeby PHM.
Číst dálePro chiptuning k nám přijel luxusní vůz od koncernové značky AUDI, tentokrát nejnovější model Q7 motorizace 3.0 TDI se 160KW, která je sice nejslabší, ale za to nejúspornější pohonnou jednotkou obřího SUV. Úprava proběhla přes OBD zásuvku, kdy jsme původní parametry 160kW/500Nm zvedli až, na 192kW/625Nm. Věříme, že se cesta, kterou k nám majitel této Audi vážil z Rakouska, určitě vyplatila.
Číst dáleV dnešním dni jsme chipovali Audi Q7 s verzí výkonného vznětového šestiválce 3.0 TDI s dispozicí 176 KW a 550Nm. Síla tohoto vozu je dost působivá, nicméně jeho vysoká hmotnost na výkonu ubírá a proto majitel zvolil úpravu jednotky a navýšení vlastnosti motoru. Dával důraz hlavně na rychlejší a tím bezpečnější předjíždění. Úprava proběhla přes OBD diagnostickou zásuvku, kde jsme se z původních parametrů dostali na, až 203kW/660Nm . Majitel nám v zápětí volal, že je s novým výkonem své Audi velmi spokojen.
Číst dáleNa přání zákazníka jsme nachipovali Audi A4 s populárním motorem 1.8 T Quatrro z roku výroby 1996. Tuto koncernovou legendu si majitel hýčká a v rámci svého oboru ji dopřává standardnějších úprav, které dodají autu lepších kvalit. Jednou z nich je právě chiptunig. Řídící jednotku motoru, bylo nutné demontovat a úpravu motorových map provést přímo v ní. Původní parametry tohoto vozu byly 110kW/210Nm, ty jsme na základě úpravy Maximal dostali až na 143kW/284Nm . Majitel bude na svém voze provádět další úpravy, po kterých nás opět navštíví.
Číst dále