Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčNezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčMám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčPokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčJedním z dnešních adeptů na chiptuning bylo BMW 535D. Majitel si přál maximální úpravu. Tento šestiválec, který je přeplňován dvěma turbodmychadly měl už tak solidní výkon a jeho maximální točivý moment činil úctyhodných 560Nm. Optimalizace softwaru na maximum proběhla včetně měření na válcové zkušebně, kdy jsme majiteli dopřáli skvělou změnu z původních 193,7kW/536,8Nm na 232,7kW/644,6Nm.Vůz měl na tachometru najeto 280tis. km.
Číst dáleDalší zvýšení výkonu ,,naftové stálice,, BMW 320D s pohonnou jednotkou 135kW. V posledním čase také jeden z velmi oblíbených vozů pro chiptuning. Úpravou řídící jednotky motoru, která proběhla přes OBD diagnostickou zásuvku jsme dosáhli zvýšení původních parametrů ze 135kW/380Nm až na 171kW/446Nm. Vůz měl najeto 145tis. km.
Číst dáleO chiptuning Nás požádal majitel trojkové řady mnichovského BMW v M-packetu. O dynamice u tohoto naftového třílitru nelze pochybovat, avšak rezervy každého vozu jak již víme, jsou značné a proč je tedy neupravit a nedopřát lepší požitek z jízdy. Díky úpravě motorových map která proběhla přes OBD zásuvku, jsme dosáhli až o 34kW navíc. Tedy navýšení z původních 170kW/500Nm až, na 204kW/625Nm. Majitel nás krátce po odjezdu kontaktoval s nadšením a spokojeností.
Číst dáleVelmi často se na nás obracení zákazníci s dotazem, zda je možné provést chiptuning také na starších vozdlech, která mají najeto více než 200 000 km. Pokud je vozidlo po technické stránce v pořádku, pak není problém chiptuning provést i na těchto "starších" vozidlech. Přesvědčit se o tom můžete v dnešní fotogalerii, kde si můžete prohlédnout, jak probíhal chiptuning vozu značky BMW 325 TDS z roku 1997 a stavem tachometru 214 000 Km. Zákazník nás dokonce požádal o maximální navýšení výkonu motoru bez ohledu na spotřebu PHM. Jakých parametrů bylo chiptuningem dotaženo, si můžete prohlédnout ve fotogalerii na grafu z měření na naší válcové zkušebně.
Číst dáleDalším adeptem od Mnichovského výrobce je BMW 320D z roku 2013, tentokrát se systémem X-drive . Pohon všech čtyř kol už spoustu majitelů bere jako nutnost a tento model je jedním slovem ,,Ideál,, . Zákazník si veškeré vlastnosti a komfort tohoto vozu plně užívá, ale s touhou vyššího výkonu nás požádal o chiptuning. Úpravou motorových map v řídící jednotce jsme dosáhli s původních hodnot 135kW/270Nm, až na 165kW/325Nm
Číst dáleŽivotopis série E46 čítal zajímavé verze a jednou znich je právě BMW E46 330D navíc laděné úpravcem AC Schnitzer . Tento silný turbodiesel v nabídce s výkonem 135KW, je kombinací sportovního zaměření a úspory . Typem zákazníka na kterého byla varianta cílena je majitel tohoto vozu který si na něm zakládá. U nás mu dopřál chiptuning, kdy jsme původní hodnoty 135kW/390Nm navýšili na až, 176kW/527Nm. Úprava proběhla přes diagnostickou zásuvku OBD bez nutnosti demontáže řídící jednotky motoru. Chiptuningem si majitel zajistil také úsporu PHM. S částečným obdivem lze podotknout že řady E 46 oplívají spolehlivostí a zkušenosti s dlouhodobým provozem.
Číst dáleTentokrát jsme upravili tento elegantní kabriolet BMW 120D z roku 2009. Jeho motor svými parametry patří pořád k tomu nejlepšímu na trhu. My jsme stávající výkon ještě zvýšili, a to z původních 130kW/350Nm na až 153kW/410Nm. Pří úpravě byla nutná demontáž řídící jednotky motoru. Majitele příjemně těší také kombinovaná spotřeba, se kterou navíc po chiptuningu půjde ještě níže.
Číst dáleVýborným kompromisem mezi komfortem a kvalitními jízdnimi vlastnosti je také toto BMW 730D z roku 2011, se kterým přijel zákazník s přáním ještě vyššího výkonu. Úprava proběhla s nutností demontáže řídící jednotky motoru, kdy jsme navýšili parametry z původních 180kW/540Nm na až 229kW/604Nm.
Číst dále