Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčNezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčMám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčPokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
*1 možné provést dvěma způsoby: pomocí SW nebo pomocí přídavné řídící jednotky (záleží na typu řídící jednotky)
*2 pouze jednotky, které se upravují přes OBD konektor
*3 cena za zálohu na nosič CD/DVD lze Objednat za 150 Kč
*4 pouze na provozovně Brno, Praha (nevztahuje se na zboží v akci)
Doba úpravy jednotky zabere 1-2 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zálohujeme originální software řídící jednotky
+ 150 KčDostupné pouze v Praze a Brně
+ od 1 500 KčFord Fiesta 1.3i je skvělý všestranný vůz, který je sice jakýmsi ideálem pro svůj účel, ale časem, možná i ze stereotypu, si vždy majitel vozu klade vyšší nároky na celkovou dynamiku. Motoru jsme dodali příjemné oživení ze základních hodnot 44kW a 101Nm až na 49kW a 111Nm. Vůz měl najeto 70tis.km.
Číst dáleNa naší provozovně v Ostravě tentokrát proběhl chiptuning tříkolky modelové řady Low Rider od společnosti Boom Trikes. Ta se zabývá výhradní stavbou tříkolek pro globální trh. Ač by se zdálo, že jde o velmi specifický kousek se vším všudy, tak v této verzi Muscle je k dispozici moderní motor Ford. Majitel tohoto kousku si chiptuning přál hlavně proto, že se mu po úpravě zřetelně zvýší tažné vlastnosti na svůj přívěs. Optimalizací softwaru v řídící jednotce motoru zajistila krásné oživení z původních 74kW / 150Nm až na 80kW / 165Nm . Věříme, že s výsledkem bude majitel jistě spokojen tak, jako jeho kolega, které ho jsme již v minulém roce chipovali.
Číst dáleVyladit svůj výkon si k nám přijel sportovní hatchback Ford Focus ST. Jeho exteriérové označení koresponduje stylovým designem klasického modelu focus, Avšak z tohoto přeplňovaného pětiválce Duratec ST 2.5 dostaneme v základu 166kW a 320 Nm. Majitele trápila mírná ztráta výkonu v nejvyšších otáčkách a žádal chiptuning včetně měření na válcové zkušebně. Na základě naměřených hodnot 166,5kW / 320,6Nm jsme optimalizovali software a zajistili mu výsledkem o 22kW a 62 kroutícího momentu více.
Číst dáleVěnovali jsme se úpravě druhé generace Fordu Mondeo s často voleným turbodieslem 2.0TDCI o výkonu 96kW. Majitel vůz vybíral z důvodu příznivé spotřeby, avšak s výkonem až tak spokojený nebyl. Přijel k nám tedy s prosbou vyššího výkonu a pro celkovou úpravu kompletně s měřením na válcové zkušebně. U tohoto vozu jsme naměřili v originálních hodnotách 94,9kW a 298,7 Nm. Následnou úpravou motorových map jsme docílili hodnot nových a to 113,6KW a 359,1Nm. Vůz měl najeto 248tis.km.
Číst dálePro chiptuning ve variantě ECO, která je zaměřená na sníženou spotřebu PHM si přijel majitel vozu Ford Mondeo 2.0 TDCI o výkonu 136koní(HP). Opět doplňujeme, že chiptuning ovlivní nejen dynamiku vozu, ale také spotřebu PHM. Úprava motorových map proběhla přes OBD diagnostickou zásuvku, kdy jsme původní parametry zvýšili ze 136HP/320Nm až, na 150HP/368Nm. Vůz měl najeto 116tis. km.
Číst dálePro chiptuning si přijel majitel sympatického SUV americké značky Ford. Model Kuga první generace s dvoulitrovou naftovou motorizací o stávajícím výkonu 103kW, byl pro našeho zákazníka i přes uspokojivé jízdní vlastnosti nezajímavý. Proto jsme mu nabídli oživení až o 28kW více s čímž byl naprosto spokojen. Úprava motorových map proběhla přes OBD diagnostickou zásuvku, kdy jsme dosáhli z původních hodnot 103kW/320Nm až, na 131kW/382Nm. Vůz měl najeto 117 000km.
Číst dáleZákazník nás požádal chiptuning na tomto voze Ford C-max s motorizaci 1.8 i. Úpravu jednotky si přál hlavně pro vyšší zatížení díky čemuž vůz ztrácel na výkonu. Úprava řídící jednotky motoru proběhla přes diagnostickou zásuvku OBD a kdy jsme majiteli zajistili zvýšení až o 9kW. Tedy z původních parametrů, které byly 92kW/165Nm až, na 101kW/190Nm.Se svou početnou rodinnou bude jistě pro majitele chiptuning značnou úlevou při rodinných výletech.
Číst dáleOpět se na nás obrátil jeden z našich spokojených zákazníků a požadal nás o chiptuning dalšího vozu. Na vozidle značky Ford Mondeo 2.2 TDCI z roku 2011 byl proveden optimální chiptuning, díky němuž došlo k navýšení základních parametrů ze 147 kW a 420 Nm až na 176 kW a 525 Nm. Díky optimálnímu chiptuningu dochází u vozidla nejenom ke zvýšení výkonu motoru, ale také ke snížení spotřeby PHM.
Číst dále