Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Mám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.*MAX
Doba úpravy jednotky zabere 2-4 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* MAX Při variantě maximal je u některých typů vozidel nutné měření výkonu na válcové zkušebně, které není zahrnuto v akční ceně.
* MAX U některých typů vozidel je pro dosažení maximálního výkonu potřeba provést mechanické úpravy vozidla.
* v případě demontáže/montáže řídící jednotky - +500 Kč
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Zvýšení výkonu a snížení spotřeby s měřením výkonu motoru na válcové zkušebně proběhlo u vozidla BMW 3 E46 - 330D, 135 kW z roku 2002. Původní hodnoty výkonu vozidla byly 135 kW a 390 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme hodnoty navýšili na 170 kW a 501,4 Nm.
Číst dáleZvýšení výkonu a snížení spotřeby proběhlo u vozidla BMW 3 E46 - 323i, 125 kW z roku 1999. Původní hodnoty výkonu vozidla byly 125 kW a 245 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme hodnoty navýšili na až 138 kW a 282 Nm. Tachometr vozidla čítal 238 000 Km.
Číst dáleV dnešní fotogalerii se můžete podívat na fotografie z chiptuningu vozidla BMW 3 E46 - 320i, 125 kW, které má v základním nastavrní výkon 125 kW a 210 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme dosáhli navýšení na až 138 kW a 242 Nm. Vozdilo z roku 2001 mělo najeto 201 600 Km.
Číst dáleVelmi často se na nás obracení zákazníci s dotazem, zda je možné provést chiptuning také na starších vozdlech, která mají najeto více než 200 000 km. Pokud je vozidlo po technické stránce v pořádku, pak není problém chiptuning provést i na těchto "starších" vozidlech. Přesvědčit se o tom můžete v dnešní fotogalerii, kde si můžete prohlédnout, jak probíhal chiptuning vozu značky BMW 325 TDS z roku 1997 a stavem tachometru 214 000 Km. Zákazník nás dokonce požádal o maximální navýšení výkonu motoru bez ohledu na spotřebu PHM. Jakých parametrů bylo chiptuningem dotaženo, si můžete prohlédnout ve fotogalerii na grafu z měření na naší válcové zkušebně.
Číst dáleŽivotopis série E46 čítal zajímavé verze a jednou znich je právě BMW E46 330D navíc laděné úpravcem AC Schnitzer . Tento silný turbodiesel v nabídce s výkonem 135KW, je kombinací sportovního zaměření a úspory . Typem zákazníka na kterého byla varianta cílena je majitel tohoto vozu který si na něm zakládá. U nás mu dopřál chiptuning, kdy jsme původní hodnoty 135kW/390Nm navýšili na až, 176kW/527Nm. Úprava proběhla přes diagnostickou zásuvku OBD bez nutnosti demontáže řídící jednotky motoru. Chiptuningem si majitel zajistil také úsporu PHM. S částečným obdivem lze podotknout že řady E 46 oplívají spolehlivostí a zkušenosti s dlouhodobým provozem.
Číst dáleVzledem k tomu, že zákazník nebyl spokojen se stávajících výkonem svého vozu BMW E46 320D, rozhodl se provést chiptuning. Vozidlo s nájezdem 300 000 kilometrů bylo po technické stránce v pořádku, proto jsme na vozidle mohli provést optimální chiptuning, kterým došlo k navýšení původních hodnot ze 100 kW a 280 Nm až na 124 kW a 350 Nm. Chiptuning proběhl úpravou software v řídící jednotce motoru přes diagnostickou zásuvku bez nutnosti zásahu do řídící jednotky.
Číst dáleChiptuning jsme dnes provedli na vozidle značky BMW 316i z roku 2000 a se stavem tachometru pouhých 103 000 Km. Chiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky chiptuningu benzínových vozidel dochází především ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleNa přání zákazníka byl na jeho voze značky BMW 320D proveden EkoChiptuning. EkoChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky Ekochiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot.
Číst dále
Naprostá spokojenost s úpravou na MAX, auto jsem připravil, zatím jsem se šel najíst do nedaleké restaurace a po návratu již bylo hotovo. Jezdí to jak ďábel e46 330D 135kW -> 176kW. Díky
Chiptuning proveden mobilně, technik dorazil včas, auto jsem si mohl projet a hned jsem poznal rozdíl.
služba skvělá, opravili mi i rádio v rámci ceny, doporučuji
Vybral jsem si maximální chiptuning. Výkon neuvěřitelně vyrostl, spotřeba - spokojenost.
velmi dobré, bylo to znát okamžitě, spotřeba o litr dolu
Zvolena varianta eko - přesná čísla nevím, ale na nádrž mnohem mnohem větší dojezd a to mi ke spokojenosti stačí! Díky!