Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
Mám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.*MAX
Doba úpravy jednotky zabere 2-4 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
*MAX Při variantě maximal je u některých typů vozidel nutné měření výkonu na válcové zkušebně, které není zahrnuto v akční ceně.
*MAX U některých typů vozidel je pro dosažení maximálního výkonu potřeba provést mechanické úpravy vozidla.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Úprava výkonu Škody Octavia včetně měření na válcové zkušebně
Číst dáleChiptuning votidla Škoda Octavia III 2.0 TDI RS, 135 kW z roku 2014. Chiptuning proběhl standartně přes OBD zásuvku, kdy jsme pomocí optimalizací softwarových map navýšili výkon na až 162 kW a 475 Nm. Původní hodnoty vozidla byly 135 kW a 380 Nm.
Číst dáleMaximální úprava včetně měření na válcové zkušebně Octavie III RS 2.0 TSI 162 kW.
Číst dáleV řadě další úprava řídící jednotky pro koncernovou Octavii třetí generace. Obvykle je software upravován skrze diagnostickou zásuvku OBD2. Jinak tomu nebylo i v tomto případě. Původní výkon 81 kW a 250 Nm jsme zvýšili na až 105 kW a 320 Nm. Majitele těšila i úspora pohonných hmot, kterou také získal díky chiptuningu. Vůz měl najeto 9230 km.
Číst dáleChiptuning nové generace vozu Škoda Octavia III - 2.0 TDI-CR, 110 kW. Výkon tohoto naftového čtyřválce z roku 2018 je v základním nastavení 110 kW a 320 Nm. Úpravou motorových map v řídicí jednotce motoru jsme dosáhli navýšení až o 25 kW a 90 Nm, tady na až 135 kW a 410 Nm. Vozidlo mělo na tachometru 160 000 Km.
Číst dáleMajitel tohoto turbodieselu se vstřikovaním common-rail se na nás obrátil s prosbou o zvýšení výkonu. Chiptuning vozu Škoda Octavia III - 1.6 TDI-CR, 77 kW proběhl standardně přes diagnostickou zásuvku OBD2. Úpravou softwaru v řídicí jednotce motoru jsme dosáhli navýšení výkonu na až 99 kW a 317 Nm, přičemž originální hodnoty vozidla byly 77 kW a 250 Nm.
Číst dálePosledních několik let je Škoda Octavia nejprodávanější nové auto na českém trhu a zároveň nejžádanější ojetina. Chiptuning třetí generace vozu Škoda Octavia III - 2.0 TDI-CR, 110 kW proběhl standardně přes diagnostickou zásuvku, kdy jsme optimalizací motorových map v řídicí jednotce motoru zvýšili výkon na až 135 kW a 410 Nm.
Číst dáleChiptuning Škody Octavie třetí generace s nejslabším naftovým agregátem 1.6 TDI o výkonu 66 kW a 230 Nm. Do 100 km/h je motor živý. Ovšem na vyšší převody už výkon schází. To pravděpodobně přivedlo majitele „trojkové" Octavia k nám, do Profichipu, pro zvýšení výkonu.
Číst dále
Můj motor 1,2 TSi se 77 kW. Hned při první jízdě byl poznat rozdíl! Zkrátka nyní se motor nejeví jako přiškrcený, ale jde pěkně za plynem. Spotřeba evidentně nenarostla, spíše sleduji nepatrný pokles. Dříve dlouhodobá 6,1 litru, nyní 5,9 litru. Všem doporučuji.
diagnostika v ceně – a hlavně koukaj i na motor – takže zjistili prasklou hadici u turba, za mě super
Nachipováno letos v dubnu na optimal. Díky.
Výsledkem chipu je to, že plyn reaguje o pár vteřin dříve, ve vyšších otáčkách se výkon drží, neklesá, celkově auto reaguje rychleji auto je svižnější, jen spotřeba pokles o pár deci, ale to je co jsem tak slyšel individuální, asi musím jezdit trochu umírněněji, s čímž mám ale po chipu trochu problém ;).
Měl jsem u Vás nachipovanou Octavii II TDI přes dva roky, takže jsem šel na jisto. Je škoda těch třicet koní v tom motoru nechat, když tam jsou.
Mnohokrát děkuji za provedenou úpravu, auto jede skvěle a mnohem lépe, zároveň výrazné snížení spotřeby. Nemohu jinak než firmu Profichip doporučit všem, co chtějí zlepšit vlastnosti a chování svého vozu.
Dobrá cena a ještě navíc, protože jsme nechali udělat víc našich firemních octávek, jsme dostali množstevní cenu. S chipem jsme všichni ve firmě spokojeni.
Po předchozí zkušenosti s firmou Profichip, u které jsem si nechal nachipovat mé předešlé auto Škoda Octavia II 1.9 TDI 77 kw ze které mi chipem udělali 2.0 TDI 103 kw, jsem po koupi auta Octavia III 110 kw ihned zamířil do firmy Profichip na chiptuning. I když je 110 kw dost a byl jsem s jízdními vlastnosti vozu spokojen, vždy je co vylepšovat. Po chipu s dobrého vozu ještě lepší. Obě zkušenosti s touto firmou perfektní. Na chiptuning druhého vozu poskytnuta výrazná sleva - děkuji.
Zatím zkouším měsíc + 25KW, ale asi dám těch 33 na max.
jede to, žere to míň, díky moooc :)
prima pristup spokojenost
Měl jsem trošku obavu nechat chipovat uplně nové auto. Na zákadě referencí firmy Profichip jsem ale zjistil, že nová auta běžně chipují. Po konzultaci s technikem jsem byl uklidněn ještě víc. Chipu nelituji, naopak všem doporučuji. Autíčko jede fakt suprově.
super super super
jednim slovem super