Systém ACT je systém dočasného automatického odpojování válců. Zkratka ACT pochází z anglického Active Cylinder Technology, tedy Technika aktivních válců.
Jedná se o systém, který v případě zátěže automaticky vypíná, u čtyřválcového motoru, druhý a třetí válec, čímž dochází k částečnému snížení spotřeby a emisí. Pro řidiče ovšem automatické vypínání válců přináší spoustu problémů jako jsou vibrace motoru v režimu jízdy na dva válce a ztráta akcelerace tzn. že motor náhle ztratí výkon v situaci, kdy se to nejméně hodí. Navíc tento systém funguje zcela automaticky a uživatel tak nemá na výběr.
Deaktivace ACT systému (aktivní vypínání válců)
Nabízíme Vám kompletní softwarovou deaktivaci systému ACT na motorech 1.5 TSI s řídící jednotkou Bosch MG1CS011. Po deaktivaci již nedochází k automatickému vypínání válců a vozidlo tak získá stálý výkon. Veškeré informace o úpravě Vám rádi zodpovíme e-mailem nebo telefonicky.
Cena deaktiace systému ACT na motorech 1.5 TSI: 9 990 Kč
Deaktivace ACT systému (Aktivní vypínání válců) je možná na následujích vozech (ECU BOSCH MG1CS011)
- AUDI A1 1.5L 16V TFSI 110KW
- AUDI A3 1.5L 16V TSI 110KW
- AUDI Q2 1.5L 16V TFSI 110KW
- AUDI Q3 1.5L 16V TSI 110KW
- SEAT ATECA 1.5L 16V TSI 110KW
- SEAT IBIZA 1.5L 16V TFSI 110KW
- SEAT LEON 1.5L 16V TSI 110KW
- SEAT LEON 1.5L 16V TSI 96KW
- SEAT TARRACO 1.5L 16V TSI 110KW
- SKODA KAMIQ 1.5L 16V TFSI 110KW
- SKODA KAROQ 1.5L 16V TSI 110KW
- SKODA KODIAQ 1.5L 16V TSI 110KW
- SKODA OCTAVIA 1.5L 16V TFSI 110KW
- SKODA SCALA 1.5L 16V TSI 110KW
- SKODA SUPERB 1.5L 16V TSI 110KW
- VOLKSWAGEN ARTEON 1.5L 16V TFSI 110KW
- VOLKSWAGEN GOLF 7 1.5L 16V TSI 110KW
- VOLKSWAGEN GOLF 8 1.5L 16V TSI 110KW
- VOLKSWAGEN GOLF 8 1.5L 16V TSI 96KW
- VOLKSWAGEN PASSAT 8 1.5L 16V TSI 110KW
- VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5L 16V TFSI 110KW
- VOLKSWAGEN TIGUAN MK2 1.5L 16V TSI 110KW
- VOLKSWAGEN TIGUAN MK2 1.5L 16V TSI 96KW
- VOLKSWAGEN TOURAN 1.5L 16V TSI 110KW
- VOLKSWAGEN T-ROC 1.5L TFSI 16V 110KW
- VOLKSWAGEN T-ROC 1.5L TSFI 16V 96KW