14. 10. 2013 Deaktivace EGR ventilu Land Rover Defender

Celá karoserie je sestavená z jednotlivých dílů, které jsou k sobě šroubované nebo nýtované. Defender byl vždy konstruován jako pracovní auto a pro armádu.

Ročně se vyrábí kolem 25 tis. Defenderů v různých modifikacích. Označovány jsou délky šasí v palcích.

Na podzim roku 1989 byl Land Rover lehce pozměněn (rozměry se neměnily) a přejmenován na Defender s modely 90, 110 a 130. V prosinci 1995 byly dodány na základě vítězství v soutěži první Defendery také do armády České republiky. Defender se stal v Británii v roce 1990 nejprodávanějším 4x4. V roce 1998 se jednoduché motory TDi nemohly vyrovnat s požadavky evropských limitů hluku a emisí. Reakcí byl moderní TD BMW Td5 se systémem čerpadlo – tryska. Hlavně pro expediční účely a země třetího světa zůstala v Brazílii a Argentině zachovány výroba s TDi. Žebřinový rám podvozku, tuhé nápravy, pár podélných ramen, panhardská tyč vpředu, trojúhelníkové rameno vzadu a všude vinuté pružiny zůstaly zachovány. V terénu je Defender králem s optimálně laděným podvozkem, redukcí a světlou výškou.

land-rover-defender-bottomland-rover-defenderlad-rover-defender-backland-rover-defender-uploadland-rover-defender-egr