Automatická převodovka DSG je moderní automatická převodovka, u které je hydrodynamický měnič točivého momentu nahrazen dvěma spojkami, takže dokáže řadit bez ztráty výkonu. Převodovky jsou velmi kvalitně dílensky zpracované a jejich poruchovost je nízká a tuningem se zvyšuje životnost dalších částí motoru. Tuning DSG převodovky není podmíněný chiptuningem řídící jednotky automobilu a je vhodný pro všechny automobily s převodovkou DSG. DSG se skládá ze dvou dílčích převodovek. Obě dílčí převodovky jsou konstruovány jako mechanické převodovky a každé z nich náleží jedna vícelamelová spojka. Obě spojky pracují ve speciálním oleji pro automatické převodovky DSG. Jsou ovládany z mechatroniky a spínají a rozepínají podle toho, jaký rychlostní stupeň má byt zařazen. První spíná stupně 1,3,5,(7) a zpětný chod a druhá spíná 2, 4, a 6. stupeň. Vždy je tedy činná jedna převodovka a ve druhé je již zařazený rychlostní stupeň, ale spojka není sepnutá.
TUNING DSG PŘEVODOVKY.
Tuning DSG převodovky probíhá pomocí předprogramovaných map od naších programátorů, kteří software vyvíjí již více jak 5 let. Pracujeme převážně na posunu v omezovači točivého momentu, optimalizace řazení a další pro zajištění maximálního požitku z jízdy.
PRO NAŠE KLIENTY NABÍZÍME 2 MOŽNOSTI ÚPRAVY:
1. ECO DSG - software je dostupný pro všechny auta s převodovkou DSG pro optimalizaci chodu převodovky
2. DSG power - tato služba je určena pro náročnější klienty, kteří od svého vozu vyžadují naprosté maximum. U takové úpravy je potřeba počítat s vyladěním turba, nové svody a další součástí automobilu. Jedná se o nastavování na základě vozidla klienta. U této úpravy se cena odvíjí od provedených úprav.
DSG tuning má několik bodů ladění, u kterých dochází k:
- zvýšení přenosové schopnosti točivého momentu až na 700 Nm
- posun "SHIFT" odezvy až o 20%, což vede ke snížení prokluzování spojky a tím ke zvýšení životnosti
- díky posunu "SHIFT" odezvy lze ve sportovním módu získat lepší reakční dobu až o 40%
- posunutí bodu řazení umožňuje využití motoru v horním rozsahu otáček. Posuneme horní hranici otáček v "S (sportovním)" i "D" režimu. Tímto optimalizujeme výkon motoru a zvýšíme tím životnost ventilů.
- SW optimalizuje i řazení "pádly" pod volantem