Homologovaný chiptuning se zápisem do velkého technického průkazu. Úprava splňuje podmínky Ministerstva dopravy ČR. Varianta ATEST CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárůstem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot. Navýšení výkonu je do 20%. Součástí úpravy je podrobná diagnostika motoru, měření výkonu před úpravou i po úpravě, měření emisí před úpravou i po úpravě a záloha originálního softwaru.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Varianta ATEST je možná na provozovně v Praze a Brně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Jezdím klidně, ale zároveň si chci jízdu občas pořádně užít. Potřebuji, aby měl vůz rychlejší akceleraci a mohl jsem bezpečněji předjíždět či rychleji opustit křižovatku. Rád bych ušetřil na spotřebě pohonných hmot a zároveň oživil jízdní vlastnosti svého vozu. Varianta OPTIMAL CHIPTUNING nabízí komfortní poměr mezi nárustem výkonu a kroutícího momentu a zároveň úsporou pohonných hmot.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě demontáže/montáže řídící jednotky - + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Nezajímá mě sportovní jízda, jsem klidný řidič, nespěchám. Návštěva čerpací stanice mi způsobuje srdeční slabost. S výkonem auta jsem spokojený, ale rád bych ušetřil na provozu. Nejdůležitější je pro mě hlavně úspora pohonných hmot. S variantou ECO CHIPTUNING dosáhnete maximálního snížení spotřeby vozidla, při nízkém nárustu výkonu.
Doba úpravy jednotky zabere 1-3 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* V případě montáže/demontáže řídící jednotky + 500 Kč.
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Mám rád sportovní jízdu. Od svého auta chci svižné rozjezdy, zažívat pocit, kdy mě sešlápnutí plynu vtlačí do sedadla. Spotřebu auta neřeším, nemám čas se na ni dívat. Varianta MAXIMAL CHIPTUNING Vašemu vozu zajistí bezpečné maximální využití kapacity motoru při zachování životnosti jednotlivých součástí motoru (turbodmychadlo, spojka, atd.). Je určena pro řidiče, pro které je důležitý hlavně výkon a kroutící moment motoru.*MAX
Doba úpravy jednotky zabere 2-4 hodiny dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
* Měření výkonu motoru, měření emisí a zápis chiptuningu do velkého technického průkazu není zahrnut v akční ceně.
* MAX Při variantě maximal je u některých typů vozidel nutné měření výkonu na válcové zkušebně, které není zahrnuto v akční ceně.
* MAX U některých typů vozidel je pro dosažení maximálního výkonu potřeba provést mechanické úpravy vozidla.
* v případě demontáže/montáže řídící jednotky - +500 Kč
* Příplatek za víkendy a svátky - + 500 Kč.
Pokud chcete zvýšit výkon ještě víc, než kolik běžně nabízíme a nebo máte ve vozidle jiné komponenty a chcete software vyladit tak, aby dobře fungoval, nabízíme individuální úpravu v závislosti na vašich požadavcích.
Doba úpravy jednotky zabere 5-6 hodin dle typu jednotky. Produkt je ihned k odebrání.
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí motoru.
Tento turbodiesel V6 s přímým vstřikováním paliva poskytuje při objemu 2967 ccm výkon 165 kW a 450 Nm. Takový výkon nebyl ovšem pro majitele dostačující a tak se na nás obrátil s prosbou zbýšení výkonu. Chiptuning proběhl standradně přes OBD zásuvku a původní parametry vozidla jsme tak zvýšeili až na 198 kW a 563 Nm. Vozidlo z roku 2006 mělo na tachometru 280 000 Km.
Číst dáleNás stálý a spokojený zákazník, který pravidelně využívá našich služeb se na nás opět obrátil, tentokrát s prosbou o chiptuning vozu značky Audi A6 3.0 BiTDI z roku 2013. Chiptuning byl proveden úpravou motorových map v řídící jednotce a došlo tak k navýšení z původních 230 kW až na 279 kW a k navýšení kroutícího momentu z původních 650 Nm až na 831 Nm.
Číst dáleNa přání zákazníka, jsme na voze, kromě chiptuningu, provedli také odstranění filtru pevných částic. Chiptuning i odstranění DPF se provádí pomocí úpravy SW v motorové řídící jednotce. DPF filtr se navíc odstraňuje mechanicky. Odstraněním DPF a chiptuningem dochází u vozidla k výraznému snížení spotřeby PHM. Úprava proběhla na naší pražské provozovně.
Číst dáleNa naší pražské provozovně jsme dnes dále provedli chiptuning dvou vozů značky Audi. Prvním z nich byla Audi A6 3.0 TDI. Optimálním chiptuningem došlo k navýšení výkonu z původních 171 kW až na 201 kW a k navýšení kroutícího momentu z původních 450 Nm až na 530 Nm, díky čemuž dochází u vozidla jak ke snížení spotřeby PHM, tak ke zvýšení výkonu.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleChiptuning se provádí pomocí úpravy software v motorové řídící jednotce. Díky úpravě řídící jednotky, tedy chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby pohonných hmot a dále také ke zvýšení výkonu motoru a celkovému zlepšení jízdních vlastností vozu.
Číst dáleNa základě doporučení našeho zákazníka, kterému jsme provedli chiptuning na voze VW Passat B7 2.0 TDI-CR, nás o chiptuning požádali dva zákazníci s vozy VW Passat B7 2.0 TDI-CR a Audi A6 3.0 TDI. V této fotogalerii si můžete prohlédnout, jak probíhal chiptuning vozu Audi A6 3.0 TDI. Chiptuning se provádí pomocí úpravy sw v ECU vozidla. Díky chiptuningu dochází u vozidla především ke snížení spotřeby PHM.
Číst dále
Trošku jsem se bál zda nebude auto kouřit a zda projdu emisemi. Auto nekouří a minulý týden jsem bezproblémů prošel emisemi. S chiptuningem spokojenost, takže doporučuji.
Šel jsem do maxima, teda nárůst až o úžasných 50 kw a je to super, z auta je fakt střela! Pro ty co si rádi vychutnají z pocit z rychlé jízdy doporučuji!
Nikdy jsem auto nachipované neměl ani nikdo z mého okolí, takže jsem byl trošku skeptický a vlastně jsem o chiptuningu ani moc nevěděl. Zašel jsem tedy do firmy osobně, na mou žádost jsem se sešel přímo s technikem, který chipy provádí, ten mi vše podrobně vysvětlil a zodpověděl všechny mé dotazy. Na základě toho, jsem do chipu šel, konkrétně do optimální chipu. Vše co mi bylo slíbeno a co jsem od chipu na základě diskuze s technikem očekával, do posledního detailu splněno. Doporučuji teď všem svým známým v okolí, kteří mají strach jako jsem měl já před tím.