Tuning DSG převodovek
Automatická převodovka DSG je moderní automatická převodovka, u které je hydrodynamický měnič točivého momentu nahrazen dvěma spojkami, takže dokáže řadit bez ztráty výkonu. Převodovky jsou velmi kvalitně dílensky zpracované a jejich poruchovost je nízká a tuningem se zvyšuje životnost dalších částí motoru. Tuning DSG převodovky není podmíněný chiptuningem řídící jednotky automobilu a je vhodný pro všechny automobily s převodovkou DSG.SG se skládá ze dvou dílčích převodovek. Obě dílčí převodovky jsou konstruovány jako mechanické převodovky a každé z nich náleží jedna vícelamelová spojka. Obě spojky pracují ve speciálním oleji pro automatické převodovky DSG. Jsou ovládany z mechatroniky a spínají a rozepínají podle toho, jaký rychlostní stupeň má byt zařazen. První spíná stupně 1,3,5,(7) a zpětný chod a druhá spíná 2, 4, a 6. stupeň. Vždy je tedy činná jedna převodovka a ve druhé je již zařazený rychlostní stupeň, ale spojka není sepnutá.
Tuning DSG převodovky.
Tuning DSG převodovky probíhá pomocí předprogramovaných map od naších programátorů, kteří software vyvíjí již více jak 2 roky. Pracujeme převážně na posunu v omezovači točivého momentu, optimalizace řazení a další pro zajištění maximálního požitku z jízdy.
Pro naše klienty nabízíme 2 možnosti úpravy:
1. ECO DSG - software je dostupný pro všechny auta s převodovkou DSG pro optimalizaci chodu převodovky
2. DSG power - tato služba je určena pro náročnější klienty, kteří od svého vozu vyžadují naprosté maximum. U takové úpravy je potřeba počítat s vyladěním turba, nové svody a další součástí automobilu. Jedná se o nastavování na základě vozidla klienta. U této úpravy se cena odvíjí od provedených úprav.
DSG tuning má několik bodů ladění, u kterých dochází k:
- zvýšení přenosové schopnosti točivého momentu až na 700 Nm
- posun "SHIFT" odezvy až o 20%, což vede ke snížení prokluzování spojky a tím ke zvýšení životnosti
- díky posunu "SHIFT" odezvy lze ve sportovním módu získat lepší reakční dobu až o 40%
- posunutí bodu řazení umožňuje využití motoru v horním rozsahu otáček. Posuneme horní hranici otáček v "S (sportovním)" i "D" režimu. Tímto optimalizujeme výkon motoru a zvýšíme tím životnost ventilů.
- SW optimalizuje i řazení "pádly" pod volantem
Cena podporovaných vozů: 11 990,-
Vozidla s převodovkou DSG:
-
Audi A4, A5, A6, A7 včetně řad "S", zpravidla možno vybrat mezi Tiptronic a S-tronic (2.0 TDI (170hp), 3.0 TDI (204hp,245hp), 4.2 TDI (271hp,322hp)
-
Audi A3 (2.0 TDI 103 kW, 2.0 TFSI 147kW, 3.2 183kW)
-
Audi TT (3,2 184 kW)
-
Volkswagen Golf (Plus, GT, GTI, R32) (1.4 TSI 125 kW, 2.0 FSI 147 kW, 3.2 FSI 184 kW, 1.9 TDI 77 kW, 2.0 TDI 103 kW, 2.0 TDI 125 kW)
-
Volkswagen Jetta (1.4 TSI 125 kW, 2.0 FSI 147 kW, 1.9 TDI 77 kW, 2.0 TDI 103 kW)
-
Volkswagen Passat (3.2 FSI 184 kW, 2.0 TDI 103 kW)
-
Volkswagen Polo (GTI 1.4 TSI 132 kW)
-
Volkswagen Touran (1.9 TDI 77 kW, 2.0 TDI 103 kW, 2.0 TDI 125 kW)
-
Seat Altea (2.0 TDI 103 kW)
-
Seat Leon (2.0 TDI 103 kW)
-
Seat Toledo (2.0 TDI 103 kW)
-
Škoda Octavia (1.2 TSI 77 kW, 1.4 TSI 90 kW, 1.8 TSI 118 kW, 2.0 TSI 147 kW, 1.6 TDI CR 77 kW, 2.0 TDI CR 103 kW, 2.0 TDI CR 125 kW)
-
Škoda Superb (1.8 TSI 118 kW, 2.0 TSI 147 kW, 3.6 FSI 191 kW, 2.0 TDI CR 103 kW, 2.0 TDI CR 125 kW)
-
Škoda Yeti (1.2 TSI 77 kW, 2.0 TDI CR 103 kW)
-
Škoda Fabia (1.2 TSI 77 kW, 1.4 TSI 132 kW)
-
Škoda Roomster (1.2 TSI 77 kW)
-
Škoda Fabia RS (1.4 TSI 132 kW)